Wednesday, November 16, 2011

Aku Nak Jadi Bos Jugak


Aku Nak Jadi Bos Jugak Sebab Jadi Bos Boleh Marah Suke Hati....

Aku Nak Jadi Bos Jugak Sebab Jadi Bos Boleh Suruh Orang Buat Kerja Suke Hati....

Aku Nak Jadi Bos Jugak Sebab Jadi Bos Boleh Makan Percuma Sedap2 Kat Tempat Mahal Dan Ada Orang Hidangkan....

Aku Nak Jadi Bos Jugak Sebab Kalau Buat Salah Boleh Salahkan Staff Tak Tau Buat Kerja...

Aku Nak Jadi Bos Jugak Sebab Opis Aku Cantik,Kerusi Empuk Meja Besar Walaupun Hanya Sekeping Kertas Kat Atas Meja....

Aku Nak Jadi Bos Jugak Sebab Kerja Aku Boleh Pass Kat Pekerja Aku Untuk Selesaikan...

Aku Nak Jadi Bos Jugak Sebab Aku Boleh Suruh Pekerja Aku Cari Idea Best2, Dalam Mesyuarat Nanti Aku Yang Dapat Nama...

Aku Nak Jadi Bos Jugak Sebab Kalau Aku Duduk Goyang Kaki Orang Lain Akan Anggap Aku Tengah Brainstorming...

Aku Nak Jadi Bos Jugak Sebab Aku Boleh Guna Driver, Gune Kereta Besar, Dapat Rumah Besar Yang Di Sponsor Syarikat....

Aku Nak Jadi Bos Jugak Sebab Semua Orang Berlumba-Lumba Nak Dekat Ngan Aku, Nak Tolong  Aku Walaupun Aku Tak Mintak Semua Tu....

Aku Nak Jadi Bos Jugak Sebab Aku Boleh Buat Suke Hati Aku Sebab Aku La Bos.......huahuahua....^_^

No comments:

Baca la ni sekali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...