Friday, January 14, 2011

Alamak... Aku Gay....

Cerita ini berlaku pada zaman dahulu kala. Tapi bukan zaman dinasor atau zaman batu yang mana perkataan gay belum diguna pakai lagi ketika itu.  

Cerita bermula di sebuah hutan ajaib, tinggal seekor katak yang juga ajaib [semua ajaib2 belake]Beliau mempunyai keistimewaan yang hebat dan mempunyai kuase yang luar biase Akan tetapi beliau tidak pernah seumur hidup nya melihat haiwan lain Dan pada suatu hari..beliau melihat seekor beruang sedang mengejar seekor arnab untuk dibuat santapan malamnya Tiba-tiba katak menjerit..

Berhenti kalian dengar sini aku ingin berkata..

Si beruang dan si arnab berhenti berlari dan mengadap katak tersebut untuk mendengar apakah yang beliau ingin katakan..

Kamu berdua adalah binatang yang bertuah pada hari yang indah ini

Si beruang memandang hairan lalu menoleh si arnab ..Si arnab hanya mengelengkan kepala mengatakan die pun tidak mengerti dengan apa yang si katak katakan tadi..Lalu si beruang pun bertanya..

Mengapa kamu berkata begitu ..wahai katak..
Si katak tersenyum lalu berkata..

Kalian adalah binatang pertama yang aku lihat di muka bumi ini ..oleh itu aku ingin memberikan setiap kamu 3 hajat yang paling diingini oleh kalian..dan akan aku laksanakan segera..

Si beruang dan si arnab amat gembira..Setelah berfikir seketika lalu beruang pun berkata..

Aku berhajat untuk kamu jadikan semua beruang di hutan ini menjadi beruang betina kecuali aku..

Setelah mendengar hajat si beruang..si arnab pun berkata..

Aku berhajat sebijik helmet full face..

Si beruang ketawa dengan hajat si arnab . Dan tiba ke hajat ke dua untuk si beruang..dan beruang pun berkata..

Aku berhajat kau jadikan semua beruang di hutan sebelah menjadi beruang betina juga

Setelah mendengar hajat kedua beruang..si arnab pun berkata..

Aku berhajat sebuah motosikal berkuasa tinggi yang boleh bergerak sangat laju..

Sekali lagi si beruang ketawa dengan hajat si arnab. Tetapi si arnab lansung tidak kesah dengan sindiran gelak ketawa si beruang Dan untuk hajat yang terakhir si beruang berkata..


Aku berhajat semua beruang di dunia ini menjadi beruang betina kecuali aku..

Setelah si beruang menghabiskan hajat nya yang terakhir..Si arnab menghidupkan enjin motorsikal nya ..dan sebelum memecut laju..beliau berkata untuk hajatnya yg terakhir

Aku berhajat..kau jadikan beruang ini GAY

Ngeh...ngeh...ngeh.....

No comments:

Baca la ni sekali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...